Je registreren en inloggen

Het is mogelijk om via verschillende routes in te loggen op onze blended leerplatforms. Bekijk hier de inlog instructies voor de verschillende routes. Ook vind je antwoorden op veelgestelde vragen.


Inloggen via All You Can Learn



  1. Ga naar www.allyoucanlearn.nl .
  2. Klik op de gele knop met de tekst ‘direct inloggen', of klik eventueel rechtsboven in het scherm op 'inloggen'.

  3. Je wordt nu doorgestuurd naar de Kennisnet Entree federatie. Doordat wij met hen samenwerken, kun je gewoon inloggen met je schoolaccount. Je hoeft dus geen (Entree) account aan te maken.
  4. Zoek je school of onderwijsinstelling in de lijst met aangesloten scholen. Het kan voorkomen dat je school er meerdere keren tussen staat. Vraag dan na, eventueel bij de ICT afdeling van de school, welke koppeling de juiste is. Je kunt deze eventueel laten onthouden als standaard. Klik vervolgens op 'Verder'. Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar de omgeving van jouw school. Dit ziet er bijvoorbeeld zo uit, maar is voor iedere school anders:
  5. Log hier in met het e-mailadres en wachtwoord van school.
  6. Je wordt nu weer automatisch teruggestuurd naar All You Can Learn. Ook herkent het systeem automatisch of je coach of student bent.
  7. Welkom op All You Can Learn! Je kunt nu aan de slag.


Inloggen op FP-C@mpus

  1. Ga naar www.fpcampus.nl en klik rechtsboven op 'inloggen', of volg de route via je ELO.
  2. Klik op 'Inloggen via Entree' wanneer je een mbo-student of docent bent, en op 'Inloggen voor externen' wanneer je een externe bent of om een andere reden niet beschikt over een schoolmailadres. Je kunt dan handmatig je gegevens invullen en je registreren, in plaats van via de schoolomgeving. In dat geval kun je stap 3 t/m 6 overslaan. Twijfel je? Controleer dan bij je coach of contactpersoon welke route de juiste is.
  3. Door via Entree in te loggen, word je doorgestuurd naar de Kennisnet Entree federatie. Doordat wij met hen samenwerken, kun je gewoon inloggen met je schoolaccount. Je hoeft dus geen (Entree) account aan te maken.
  4. Zoek je school of onderwijsinstelling in de lijst met aangesloten scholen. Het kan voorkomen dat je school er meerdere keren tussen staat. Vraag dan na, eventueel bij de ICT afdeling van de school, welke koppeling de juiste is. Je kunt deze eventueel laten onthouden als standaard. Klik vervolgens op 'Verder'. Je wordt nu automatisch doorgestuurd naar de omgeving van jouw school. Dit ziet er bijvoorbeeld zo uit, maar is voor iedere school anders:

  5. Log hier in met het e-mailadres en wachtwoord van school.
  6. Je wordt nu weer automatisch teruggestuurd naar FP-C@mpus. Ook herkent het systeem automatisch of je coach of student bent.
  7. Welkom op  FP-C@mpus! Je kunt nu aan de slag.


Veelgestelde vragen:

  • Inloggen lukt niet! Wat kan ik doen?
    Wij raden je aan om gebruik te maken van de internetbrowser Google Chrome. Probeer eens in te loggen via deze browser. Wanneer dit niet werkt, kun je proberen om in te loggen via een incognitovenster. Deze open je in Google Chrome, door te klikken op de 3 puntjes onder elkaar rechtsboven in het scherm, en vervolgens op 'Nieuw incognitovenster'. Lukt inloggen dan nog steeds niet? Lees dit artikel of neem contact met ons op.
  • Ik ben een coach, maar jullie systeem zegt dat ik student ben. Hoe los ik dit op?
    Wij kunnen jouw account handmatig omzetten naar een coachaccount. Neem hiervoor contact met ons op.
  • Hoe kan het dat ik geen account hoef te registreren als ik inlog via All You Can Learn?
    We werken samen met de Entree Federatie van Kennisnet. Zij faciliteren een zogenaamde Single Sign On (SSO), waardoor je gewoon met je schoolaccount kunt inloggen. We weten daardoor ook gelijk of jij een coach of student bent.
  • Mijn school staat niet in de lijst van onderwijsinstellingen. Wat kan ik doen?
    Sommige scholen en onderwijsinstellingen maken gebruik van een andere, aparte inlogroute. Dit geldt bijvoorbeeld voor mbo Rijnland en Koning Willem I College. Vraag dit na aan je coach of contactpersoon.
  • Mijn naam staat verkeerd, of niet zoals ik wil geregistreerd. Kan ik dit wijzigen?
    De gegevens verkrijgen we via de schoolomgeving. Het is dus goed mogelijk dat er in het school administratiesysteem al iets verkeerd geregistreerd staat. Neem even contact op met de ICT afdeling van de school om dit te corrigeren. Is het hiermee niet opgelost, dan kunnen wij mogelijk iets voor je betekenen. Neem in dat geval
    contact op.


Wil je dit artikel printen? Lees hier hoe je dat doet.

Wil je dit artikel opslaan als pdf? Lees hier hoe je dat doet.